Klachtafhandeling

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Zwewmbadselect.nl en/of je bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht.
  • Je ontvangt binnen 7 dagen inhoudelijk bericht.
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kun je een klacht indienen?

Select Company B.V.
info@zwembadselect.nl
035-0000000000 (lokale kosten)
kvk: 65470672
Btw: NL856125702B01

Of via onderstaand formulier:

Uw ordernummer:

Uw naam: *

Uw e-mail *

Klacht / Opmerking

U ontvangt een ontvangstbevestiging van uw klacht. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.’)’